Forum www.akademiablackknights.fora.pl Strona Gwna www.akademiablackknights.fora.pl
Forum o Sojuszu na www.wyspiarze.pl !!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

10 kg mniej w 12 czyli ostatnim dniu głodówki.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiablackknights.fora.pl Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 589
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 13:13, 25 Mar 2014    Temat postu: 10 kg mniej w 12 czyli ostatnim dniu głodówki.

Moja przyszla tesciowa mowi ze 40 minimum a rozdawac nie bedziemy. [link widoczny dla zalogowanych] 17:00) a trzecią to róznie bywa Wczoraj wypiłam o 1:00 w nocy ale to był przypadek bo usnęłam zap[ominając o jej wypiciu wiec musiałam wstać i wypić ... No i dużo lepiej mi się oddycha.
[link widoczny dla zalogowanych]
stwierdzono u mnie torbiel na lewym jajniku o wymiarach 8 na 6 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
W każdym razie - całość trwała jakieś 40 minut i bardzo sprawnie to zostało wykonane.
[link widoczny dla zalogowanych]
zrobilam takze to badanie Ca 125 i wyszlo mi 11,84 to chyba dobrze??

Nie zlicze u ilu specjalistow zrobila dziesiatki badan dostala setki roznych specyfikow i nie pomagalo nic. [link widoczny dla zalogowanych] zaluje ze nie moge zrobic fotoodmladzania, mysle ze to fajny zabieg

czesc dziewczyny, przede wszystkim te new entry!!!! rozne odcienie pasemek blond + czarne ..gdzieniegdzie rudy sie znajdzie. pytanie do anakondy, Jak widac, wdziecznosc jeszcze zupelnie nie zniknela z tego padolu lez... czesze je tylko po umyciu. [link widoczny dla zalogowanych]
będę informować na bieżąco o moich poczynaniach!!!!!!!!!!! Pozdrawiam. polecam Bardzo fajny facet. 4. Kiedys tak nie bylo mialam wiecej wolnego, moglam cieszyc sie dniem, a teraz kiedy juz mam ta niedziele wolną na ktora czekam 2 tygodnie to połowe przespałam bo taka jestem wykamana. Tez mam ten sam problem czyli wrastajacy paznokiec u stopy.
Polecam dobrą kosmetyczkę
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze jedno---a kolorek tego wóżka taki sam jak na zdjęciu czy jest możliwość wyboru??
[link widoczny dla zalogowanych]
O to super, że nie będę sama Ja mam 22 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze to glupio zabrzmi ale UWAZAJCIE, zeby nie ugryzc sie w znieczulona czesc buzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.akademiablackknights.fora.pl Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin